Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Архіў навін

18.11.23

Сёння ў нашай школе ў рамках работы 6 школьнага дня прайшоў шэраг мерапрыемстваў

Неабходна навучыць дзяцей ацэньваць канфлікты і свой удзел у іх.

З мэтай прафілактыкі бесканфліктных адносін у школьным калектыве праз выхаванне паважлівага стаўлення адзін да аднаго, навучання навыкам безканфліктнага зносін і была арганізавана Майстэрня ўзаемаадносін "Чаму лепш не злавацца? Як кантраляваць сябе?"

У добразычлівай абстаноўцы хлопцы абмеркавалі канфліктныя сітуацыі, абмеркавалі канфліктныя сітуацыі, вызначылі спосабы іх вырашэння, правілы ўзаемаадносін.

Навучэнцы адказалі на пытанні тэсту "Ацэнка ўласнага паводзінаў у канфліктнай сітуацыі".

Абмеркаваўшы вынікі тэсту, дзеці прыйшлі да высновы, што лепш не злавацца, кантраляваць сябе, так як правільнае паводзіны захавае здароўе, зробіць усіх спакайней і шчаслівей.

Пры падвядзенні вынікаў навучэнцы вызначылі для сябе некаторыя правілы паводзін у канфліктнай сітуацыі.

А ў заключнай частцы мерапрыемства" ад сэрца да сэрца " хлопцы сказалі цёплыя і добрыя словы адзін аднаму, пажадалі ўсім удзельнікам пазітыўных эмоцый і творчых поспехаў.

Цікава прайшла гадзіна зносін з элементамі трэнінгу "Я сябе ведаю..."

Хлопцы задумаліся пра ўласную ролю ў жыцці, пра стаўленне да самога сябе і пра тое, як можна сябе выхоўваць, трэніраваць, гартаваць; як пазбавіцца ад дрэннай рысы характару.

Раздзелы сайта