Неабходна навучыць дзяцей ацэньваць канфлікты і свой удзел у іх.
З мэтай прафілактыкі бесканфліктных адносін у школьным калектыве праз выхаванне паважлівага стаўлення адзін да аднаго, навучання навыкам безканфліктнага зносін і была арганізавана Майстэрня ўзаемаадносін "Чаму лепш не злавацца? Як кантраляваць сябе?"
У добразычлівай абстаноўцы хлопцы абмеркавалі канфліктныя сітуацыі, абмеркавалі канфліктныя сітуацыі, вызначылі спосабы іх вырашэння, правілы ўзаемаадносін.
Навучэнцы адказалі на пытанні тэсту "Ацэнка ўласнага паводзінаў у канфліктнай сітуацыі".
Абмеркаваўшы вынікі тэсту, дзеці прыйшлі да высновы, што лепш не злавацца, кантраляваць сябе, так як правільнае паводзіны захавае здароўе, зробіць усіх спакайней і шчаслівей.
Пры падвядзенні вынікаў навучэнцы вызначылі для сябе некаторыя правілы паводзін у канфліктнай сітуацыі.
А ў заключнай частцы мерапрыемства" ад сэрца да сэрца " хлопцы сказалі цёплыя і добрыя словы адзін аднаму, пажадалі ўсім удзельнікам пазітыўных эмоцый і творчых поспехаў.
Цікава прайшла гадзіна зносін з элементамі трэнінгу "Я сябе ведаю..."
Хлопцы задумаліся пра ўласную ролю ў жыцці, пра стаўленне да самога сябе і пра тое, як можна сябе выхоўваць, трэніраваць, гартаваць; як пазбавіцца ад дрэннай рысы характару.